Webinar "Rozwijaj się z Shell, praca dostępna dla każdego"

Pokaż w kalendarzu: 
0

Jesteś osobą z niepełnosprawnością i szukasz pracy w międzynarodowym środowisku? Weź udział w webinarze organizowanym przez Shell Business Operations Kraków, który odbywa się 17 listopada 2022 w godzinach 11:00-13:30!

 

 


CO? - webinar "Rozwijaj się z Shell, praca dostępna dla każdego"
KIEDY? - 17 listopada 2022 roku, w godzinach 11:00 - 13:30


O WYDARZENIU
Podczas webinaru pracownicy firmy podzielą się praktyczną wiedzą z obszaru rekrutacji oraz zarządzania łańcuchem dostaw.

Webinar składa się z dwóch części:

  1. Część 1: Praca i rekrutacja w Shell Co oferuje Shell pracownikom z niepełnosprawnościami?
  • W jakich działach możesz pracować?
  • Jak Shell przystosowuje stanowiska pracy dla osób z niepełnosprawnościami?
  • Jak wygląda proces rekrutacji w Shell i jak należy się do niego przygotować?
  • Przykładowe pytania rekrutacyjne - co warto zawrzeć w odpowiedziach?
  • Na czym polega metoda STAR w rekrutacji?
  1. Część 2: Sposoby negocjacji - gdzie możesz je wykorzystać?
  • Na czym polega negocjacja kontraktów z zewnętrznymi partnerami?

Udział w webinarze „Rozwijaj się z Shell -  praca dostępna dla każdego” to wyjątkowa okazja aby:

  • zdobyć praktyczną wiedzę, która ułatwi przygotowanie się do procesu rekrutacyjnego,
  • dowiedzieć się, co Shell oferuje pracownikom z niepełnosprawnościami,
  • poznać sprawdzone sposoby negocjacji z dostawcami, podwykonawcami oraz współpracownikami,
  • wzbogacić swoja wiedzę na temat dobrych praktyk w zawieraniu umów z zewnętrznymi partnerami.

O ORGANIZATORZE
Shell Business Operations Kraków to zaawansowane centrum biznesowe Grupy Shell, wspierające operacje w zakresie finansów, logistyki i obsługi klienta.


DLA KOGO?
Szczególnie studentów i absolwentów z niepełnosprawnościami, których interesuje praca w międzynarodowym środowisku.


SPOSÓB APLIKACJI
Link do zapisów znajduje się na stronie.

Nie oddano jeszcze żadnego głosu
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego