Konkurs "Studenckie Gwiazdy Sprzedaży"

Pokaż w kalendarzu: 
0

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału w II edycji ogólnopolskiego konkursu "Studenckie Gwiazdy Sprzedaży".

Jeśli marzysz o karierze w dziale sprzedaży renomowanych polskich i zagranicznych firm, nie boisz się nowych wyzwań ani konkurencji, wejdź na www.gwiazdysprzedazy.pl i weź udział w konkursie Nickel Technology Park Poznań.
Podpoznański park już po raz drugi poszukuje w całym kraju "Studenckich Gwiazd Sprzedaży".
W tym roku na zwycięzców czekają staże zawodowe w Grupie PZU, Grupie Eurocash, koncernie Philip Morris, Grupie BCC, spółce Groupon oraz atrakcyjne nagrody rzeczowe w łącznej wysokości 8 tys. zł. Nie zwlekaj - organizatorzy czekają na zgłoszenia tylko do 28 lutego 2013 r.

II edycja konkurs "Studenckie Gwiazdy Sprzedaży", organizowanego przez Nickel Technology Park Poznań (NTPP), to przepustka do kariery dla uzdolnionych i otwartych na nowe wyzwania młodych ludzi. W konkursowych zmaganiach mogą wziąć udział studenci z całej Polski, niezależnie od rodzaju uczelni oraz kierunku, na którym studiują. Patronat nad konkursem NTPP sprawują Uniwersytety Ekonomiczne w Poznaniu i Krakowie oraz organizatorzy konkursu dla profesjonalnych sprzedawców Polish National Sales Awards (PNSA).

Podobnie jak w roku ubiegłym, tegoroczna edycja „Studenckich Gwiazd Sprzedaży” przebiegać będzie w dwóch etapach. Od 4 do 28 lutego br. należy poprzez stronę www.gwiazdysprzedazy.pl i zarejestrować swój udział w konkursie oraz nadesłać na adres konkurs@gwiazdysprzedazy.pl rozwiązanie jednego z zamieszczonych tam zadań, tzw. case study.
Do 14 marca br. komisja konkursowa, złożona z przedstawicieli organizatora oraz firm – partnerów konkursu, wybierze 32 finalistów. 27 marca br. w siedzibie NTPP powalczą oni o tytuł „Studenckiej Gwiazdy Sprzedaży” oraz przewidziane w regulaminie nagrody.

W finałowej rozgrywce uczestnicy zaprezentują swoją wiedzę i predyspozycje zawodowe najpierw indywidualnie, a następnie podczas warsztatów w ramach czteroosobowych zespołów. Członkowie komisji będą oceniali kandydatów przede wszystkim pod kątem posiadanych umiejętności strategiczno - analitycznych, zdolności interpersonalnych oraz umiejętności z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, w tym przygotowania i prezentacji oferty sprzedażowej. Zwycięzcę oraz 4 laureatów konkursu, którym przyznane zostaną staże oraz nagrody rzeczowe, poznamy jeszcze tego samego dnia podczas uroczystej gali finałowej.

W 2012 r. konkurs organizowany przez NTPP spotkał się z dużym zainteresowaniem studentów z całej Polski.
W pierwszym etapie otrzymano ponad 130 prac, a finałowa rywalizacja przebiegała na bardzo wysokim poziomie. Laureaci konkursu odbyli staże zawodowe m.in. w Allegro Group, Kompanii Piwowarskiej czy Skoda Auto Polska. Po ich ukończeniu dwie osoby otrzymały propozycję stałego zatrudnienia.

Jeśli chcemy jako studenci brać czynny udział w rynku pracy i stanowić o swoim zawodzie, to niestety musimy pomyśleć już teraz, jak wybić się ponad ogrom magistrów z dyplomem, którym często brakuje jednak umiejętności. – mówi Jakub Kośmider z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, zwycięzca I edycji konkursu NTPP, obecnie pracownik Allegro Group - „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” to szansa, by zostać zauważonym przez headhunterów
z najlepszych firm.
Szczegółowe informacje dotyczące II edycji „Studenckich Gwiazd Sprzedaży”, harmonogram konkursu oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie www.gwiazdysprzedazy.pl.

Patroni medialni konkursu: Bankier.pl, magazyn BRIEF, Radio Merkury, MC Radio, Radio Afera, Radio Żak, Radio Kampus, portal dlastudenta.pl.
 

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego