Konkurs "Start na Rynku Pracy"

Pokaż w kalendarzu: 
0

Miałeś okazję współpracować z firmą, instytucją lub organizacją, która pomaga studentom zdobyć doświadczenie, wiedzę i kompetencje niezbędne do jak najlepszego rozpoczęcia swojej kariery zawodowej? Nominuj ją do konkursu "Start na Rynku Pracy!". Nominacje trwają do 12 marca br.


 


CO? - nominacje do konkursu "Start na Rynku Pracy"
TERMIN ZGŁOSZEŃ: od 22 lutego do 12 marca 2017 r.


O WYDARZENIU
W ramach programu "Start na Rynku Pracy" nagrodzone zostaną podmioty i instytucje, które pomagają studentom zdobyć doświadczenie, wiedzę i kompetencje niezbędne do rozpoczęcia kariery zawodowej. Kandydatów można zgłaszać w 4 kategoriach:

  • Pracodawca
  • Uczelnia
  • Medium Akademickie
  • Organizacja Akademicka.

W każdej kategorii wśród nominowanych wyłonionych zostanie 5 kandydatów. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 21 kwietnia 2017 r. podczas konferencji finałowej na PGE Stadionie Narodowym w obecności przedstawicieli władz państwowych oraz partnerów projektu.


O ORGANIZATORZE
Organizatorem Programu Start na Rynku Pracy i Konkursu jest Fundacja Inicjatyw Młodzieżowych z Warszawy. Działania Fundacji skupiają się głównie na budowaniu dobrych standardów w procesie zdobywania pierwszej pracy przez młodych ludzi poprzez rozmowy i debaty publiczne, a także zaangażowanie Ministerstwa Edukacji i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Rektorów i wykładowców szkół wyższych, organizacje pozarządowe oraz biznes w proces przeciwdziałania bezrobociu wśród młodych ludzi.


DLA KOGO?
Zgłoszeń firm/instytucji/organizacji mogą dokonywać osoby posiadające obywatelstwo polskie. 


ZGŁOSZENIA 
Zgłaszanie kandydatów odbywa się od 22 lutego do 12 marca 2017.

Więcej informacji o Konkursie na stronie.

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego