Zajęcia z tematyki "Service Management" w ramach programu CRC

Pokaż w kalendarzu: 
0

Już dziś, 22 marca 2017 r., rusza przedmiot „Service Management” realizowany w ramach programu CRC - Corporate Readiness Certificate. Zajęcia będą odbywały się co środy w okresie od marca do maja na Wydziale Filologicznym w Sosnowcu.



 


CO? – Przedmiot „Service Management” w ramach programu CRC
KIEDY? – marzec – maj 2017
GDZIE? – Uniwersytet Śląski, Wydział Filologiczny, s.1.1.
(Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5)


O WYDARZENIU
Przedmiot „Service Management” zawiera zagadnienia dotyczące procesów ITIL oraz podstawowych pojęć związanych z dostarczaniem usług. W jego zakres wchodzą również: zrozumienie procesów biznesowych, ich tworzenia oraz implementacji. Elementy teorii CMMI oraz Lean six sigma będą również zawarte w kursie, tak aby studenci poznali metody dostarczania usług oraz posiadali wiedzę, w jaki sposób dostarczana jest usługa nie tylko z perspektywy IT, ale z różnych punktów widzenia odnoszących się do innych rodzajów działalności.

Szczegółowy harmonogram.


O ORANIZATORZE
IBM to jeden z najstarszych koncernów informatycznych.


Uczestnikom życzymy powodzenia!

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego