Szkolenie BK: Efektywna komunikacja

Data wydarzenia: 
29 Październik, 2014 - 12:00 - 16:00
Pokaż w kalendarzu: 
0

Chcesz poznać zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej
i dowiedzieć się, jak można je wykorzystać w codziennej praktyce? Jeśli tak, to przyjdź koniecznie na szkolenie Efektywna komunikacja z firmą PwC Service Delivery Center.
 

 

 

Termin szkolenia: 29 października 2014 r.
Czas szkolenia: 12.00-16.00
Miejsce szkolenia: s. 3.50, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego (ul. Bankowa 11b, Katowice)


Efektywna komunikacja to nie tylko skuteczne porozumiewanie się, ale też odpowiednie wpływanie  na relację z rozmówcą. Jest to umiejętność, którą trzeba stale rozwijać i doskonalić, jako kluczową
w życiu codziennym i zawodowym. Prowadzony przez pracowników działu HR firmy PwC Service Delivery Center warsztat pozwoli poznać i lepiej zrozumieć zasady efektywnej komunikacji. 

W czasie szkolenia uczestnicy dowiedzą się, m.in.: na czym polega skuteczność przekazu, a także zapoznają się z praktycznymi ćwiczeniami z zakresu porozumiewania się bez zakłóceń, skutecznego słuchania i zadawania pytań.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
- dokonać oceny własnych umiejętności komunikacyjnych,
- rozpoznawać i zapobiegać tworzeniu barier komunikacyjnych w celu zwiększenia efektywności komunikacji,
- rozpoznawać i stosować niewerbalne sygnały komunikacyjne,
- stosować zasady skutecznej komunikacji w praktyce.


Zapisy na szkolenie należy przesyłać na adres: kariera_sdc@pl.pwc.com .
Więcej informacji na temat warsztatu można uzyskać w Biurze Karier UŚ (ul. Bankowa 12A, Katowice) oraz pod numerem tel. 32 359 20 32.


Zapraszamy do udziału w szkoleniu!

 

Twoja ocena: Nic Średnia: 4.2 (5 votes)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego