Chcesz poznać zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej
i dowiedzieć się, jak można je wykorzystać w codziennej praktyce? Jeśli tak, to przyjdź koniecznie na szkolenie Efektywna komunikacja z firmą PwC Service Delivery Center.
Termin szkolenia: 29 października 2014 r.
Czas szkolenia: 12.00-16.00
Miejsce szkolenia: s. 3.50, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego (ul. Bankowa 11b, Katowice)
Efektywna komunikacja to nie tylko skuteczne porozumiewanie się, ale też odpowiednie wpływanie na relację z rozmówcą. Jest to umiejętność, którą trzeba stale rozwijać i doskonalić, jako kluczową
w życiu codziennym i zawodowym. Prowadzony przez pracowników działu HR firmy PwC Service Delivery Center warsztat pozwoli poznać i lepiej zrozumieć zasady efektywnej komunikacji.
W czasie szkolenia uczestnicy dowiedzą się, m.in.: na czym polega skuteczność przekazu, a także zapoznają się z praktycznymi ćwiczeniami z zakresu porozumiewania się bez zakłóceń, skutecznego słuchania i zadawania pytań.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
- dokonać oceny własnych umiejętności komunikacyjnych,
- rozpoznawać i zapobiegać tworzeniu barier komunikacyjnych w celu zwiększenia efektywności komunikacji,
- rozpoznawać i stosować niewerbalne sygnały komunikacyjne,
- stosować zasady skutecznej komunikacji w praktyce.
Zapisy na szkolenie należy przesyłać na adres: kariera_sdc@pl.pwc.com .
Więcej informacji na temat warsztatu można uzyskać w Biurze Karier UŚ (ul. Bankowa 12A, Katowice) oraz pod numerem tel. 32 359 20 32.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu!