Czy newsy z dzielnic mogą być ciekawe? W jaki sposób informować o sprawach istotnych dla lokalnej społeczności? Jakie wybrać kanały? Na te pytania postarają się odpowiedzieć uczestnicy VIII edycji PRojektu Charity.
CO? - PRojekt Charity
O WYDARZENIU
Rusza kolejna edycja PRojektu Charity, czyli programu społecznej odpowiedzialności biznesu Agencji PR Pan Pikto. Jak co roku w wakacje zespół złożony z pracowników agencji, studentów oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych zmierzy się z jednym z problemów społecznych.
Tegoroczna edycja nosi podtytuł „Komunikat”, a jej celem jest poszukiwanie skutecznych kanałów komunikacji i wypracowanie sposobu dystrybucji treści, który umożliwi realizację powyższej potrzeby.
O ORGANIZATORZE
Pan Pikto to nazwa agencji public relations, która z powodzeniem funkcjonuje na rynku w Katowicach od 2004 roku.
DLA KOGO?
PRojekt Charity, który rozpocznie się 13 lipca 2017 r., dedykowany jest przede wszystkim dwóm grupom: studentom kierunków związanych z komunikacją społeczną odbywających letni staż w agencji oraz przedstawicielom NGO’sów. Do udziału w przedsięwzięciu zapraszani są również aktywiści, mieszkańcy, radni i wszyscy, którzy chcą coś komunikować.
Studenci w ramach letniego stażu będą zdobywać wiedzę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną dotyczącą funkcjonowania mediów tradycyjnych i najnowszych form komunikowania. Nauczą się, w jaki sposób pozyskiwać informacje, jak redagować teksty i jakimi zasadami winni się kierować podczas publikacji.
SPOSÓB APLIKACJI
Aby wziąć udział w projekcie, wystarczy przesłać swoje zgłoszenie na adres charity@panpikto.pl.