Słyszałeś na studiach o badaniach, promocji, analityce, ale chciałbyś zobaczyć, jak to wygląda w praktyce? Chcesz dowiedzieć się, jak firma Mars tworzy znane na całym świecie marki dla zwierząt? Masz dość teorii i marzy Ci się spotkanie wypełnione case’ami biznesowymi? Tego wszystkiego i o wiele więcej dowiesz się w trakcie kolejnego spotkania Mars Open Talks! Tym razem poruszony zostanie temat marketingu.
CO? – kolejne otwarte webinary z cyklu Mars Open Talks
KIEDY? – 28 stycznia 2021 r., godz. 16.00
GDZIE? – www
O WYDARZENIU
Mars Open Talks to inicjatywa Współpracowników Mars mająca na celu dzielenie się wiedzą ze wszystkimi studentami. Pracownicy firmy zaprezentują jak od środka wygląda praca w jednej z największych firm FMCG na świecie. W trakcie 5 wirtualnych spotkań, trenerzy wprowadzą uczestników w świat biznesu odpowiedzialnego społecznie.
Mars Open Talks #3: Jak przez właściciela dotrzeć do serca pupila. Rozmawiamy o marketingu w FMCG.
Trenerki: • Anna Moryto, Central Northern Europe VET Portfolio Manager (Royal Canin) • Agnieszka Czeczenikow, VET Transformation Manager (Royal Canin) • Gościnnie Katarzyna Świerczek, MIE Intern (Royal Canin)
Trenerki: • Iwona Zagórska-Dusik, Cat Portfolio Manager (Mars Petcare) • Urszula Włodarczyk, Dog Portfolio Manager (Mars Petcare)
O ORGANIZATORZE
Mars to rodzinna firma z ponad stuletnią tradycją. Codziennie tworzy produkty, których marki są znane na całym świecie, takie jak M&M’S®, SNICKERS®, ORBIT® czy SKITTLES®. Dba też o naszych czworonożnych pupili, dostarczając im najwyższej jakości produkty, m. in.: PEDIGREE®, WHISKAS®, SHEBA® czy ROYAL CANIN®.
SPOSÓB APLIKACJI
Rejestracja odbywa się poprzez stronę.