Mars Open Talks - wykład o marketingu

Pokaż w kalendarzu: 
0

Słyszałeś na studiach o badaniach, promocji, analityce, ale chciałbyś zobaczyć, jak to wygląda w praktyce? Chcesz dowiedzieć się, jak firma Mars tworzy znane na całym świecie marki dla zwierząt? Masz dość teorii i marzy Ci się spotkanie wypełnione case’ami biznesowymi? Tego wszystkiego i o wiele więcej dowiesz się w trakcie kolejnego spotkania Mars Open Talks! Tym razem poruszony zostanie temat marketingu.
 


CO? – kolejne otwarte webinary z cyklu Mars Open Talks
KIEDY? – 28 stycznia 2021 r., godz. 16.00
GDZIE? – www


O WYDARZENIU
Mars Open Talks to inicjatywa Współpracowników Mars mająca na celu dzielenie się wiedzą ze wszystkimi studentami. Pracownicy firmy zaprezentują jak od środka wygląda praca w jednej z największych firm FMCG na świecie. W trakcie 5 wirtualnych spotkań, trenerzy wprowadzą uczestników w świat biznesu odpowiedzialnego społecznie.

Mars Open Talks #3: Jak przez właściciela dotrzeć do serca pupila. Rozmawiamy o marketingu w FMCG.

  • Badania, analityka i kreacja, czyli za co kochamy swoją pracę? Marketing to temat rzeka, łączący w sobie wiele obszarów, od strategicznych po typowo operacyjne. Misja i wizja marki, badania konsumenckie, marketing “XP”, dogłębna analiza rynku, lokalna kreacja na podstawie globalnego brandbooka. Codziennie dzieje się dużo. Podczas spotkania to uczestnicy będą  wybierać zagadnienia, które interesują ich najbardziej! Przedstawiciele firmy podzielą się wiedzą i doświadczeniem, by pokazać, jak wiele możliwości i radości daje opieka nad marką Royal Canin.

​Trenerki: • Anna Moryto, Central Northern Europe VET Portfolio Manager (Royal Canin) • Agnieszka Czeczenikow, VET Transformation Manager (Royal Canin) • Gościnnie Katarzyna Świerczek, MIE Intern (Royal Canin)

  • Czy marketing jest dla mnie? Kilka słów o faktach i mitach dotyczących pracy marketera. Product, price, placement, promotion. Słynna zasada 4P jest podstawą wszelkich działań marketingowych. W trakcie spotkania przedstawiciele firmy opowiedzą o tym, dla kogo praca w marketingu będzie idealnym wyborem ścieżki kariery. Zmierzą się z faktami i mitami krążącymi po rynku, pokażą, że zarówno umysł ścisły, jak i kreatywny znajdą swoje miejsce w świecie marek, strategii i danych.

Trenerki: • Iwona Zagórska-Dusik, Cat Portfolio Manager (Mars Petcare) • Urszula Włodarczyk, Dog Portfolio Manager (Mars Petcare)


O ORGANIZATORZE
Mars to rodzinna firma z ponad stuletnią tradycją. Codziennie tworzy produkty, których marki są znane na całym świecie, takie jak M&M’S®, SNICKERS®, ORBIT® czy SKITTLES®. Dba też o naszych czworonożnych pupili, dostarczając im najwyższej jakości produkty, m. in.: PEDIGREE®, WHISKAS®, SHEBA® czy ROYAL CANIN®. 


SPOSÓB APLIKACJI
Rejestracja odbywa się poprzez stronę. 

Twoja ocena: Nic Średnia: 1 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego