Jeśli śledzisz trendy, myślisz strategicznie oraz lubisz doradzać rozpocznij swoją przygodę z Consumer Intelligence! Weź udział w konkursie zbadaj. to i zgarnij cenne nagrody!
CO? – Konkurs zbadaj.to
APLIKACJA DO: 3 kwietnia 2017 r.
O WYDARZENIU
Konkurs zbadaj.to jest organizowany od 2010 roku przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizację Firm Badania Opinii i Rynku - dwie największe organizacje branżowe. Podczas każdej z edycji zbadaj.to partner merytoryczny przedstawia zagadnienie biznesowe, a uczestnicy wspólnie szukają rozwiązania podczas warsztatów finałowych.
Uczestnik zyskuje dostęp do materiałów edukacyjnych przygotowanych specjalnie przez Play i mentorów zbadaj.to.
Zadanie:
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online i odpowiedzieć na dwa pytania dot. pokoleń w Polsce przygotowane przez mentorów zbadaj.to.
Uczestnik zyskuje:
Zadanie:
Przygotowanie opracowania dotyczącego marketingu pokoleń. Praca dla Play przy wsparciu konsultantów zbadaj.to.
Uczestnik zyskuje:
Zadanie:
72 godzinne grupowe zadanie strategiczno-projektowe przy wsparciu mentorów zbadaj.to, zakończone prezentacją dla przedstawicieli Play.
Nagrody specjalne:
O ORGANIZATORZE
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii jest stowarzyszeniem zrzeszającym osoby działające w dziedzinie badania rynku i opinii publicznej.
Organizacja Firma Badania Opinii i Rynku jest związkiem pracodawców skupiającym wyłącznie certyfikowane agencje badawcze.
SPOSÓB APLIKACJI
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie.