Konkurs Zbadaj.to

Pokaż w kalendarzu: 
0

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku zapraszają do udziału w konkursie zbadaj.to, organizowanym od 2010 roku.

Konkurs składa się z dwóch etapów. Pierwszy - formularz z pytaniami konkursowymi umieszczony na stronie www.zbadaj.to, drugi - przygotowanie odpowiedzi na zadanie konkursowe w formie prezentacji. Autorzy najlepiej ocenionych prezentacji zostają zaproszeni na warsztaty badawcze do prac nad rzeczywistym zagadnieniem badawczym, przesłanym przez partnera merytorycznego konkursu.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku, obecnie liczy ponad 300 członków. Wielkość i zakres działań Towarzystwa nadal pozostaje ewenementem na skalę Europy. PTBRiO jest głównym ośrodkiem wymiany profesjonalnej wiedzy na temat badań rynku i marketingu oraz aktywnym rzecznikiem zrozumienia roli badań w biznesie i instytucjach. Więcej informacji na stronie.

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) jest związkiem pracodawców zrzeszającym 21 podmiotów badawczych. Zasadniczą rolą OFBOR jest wzmacnianie i propagowanie najwyższych standardów badań, a przez to dbałość o wizerunek całego sektora. Najważniejszym przedsięwzięciem organizacji jest Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) oraz Program Kontroli Jakości Bezpieczeństwa Informacji (PKJBI).  Więcej informacji na stronie.

Szczegóły dotyczące konkursu zbadaj.to znajdują się na stronie.

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego