Konkurs Henkel Innovation Challenge

Pokaż w kalendarzu: 
0

Firma Henkel organizuje kolejną edycję konkursu studenckiego Henkel Innovation Challenge. Zadaniem uczestników jest opracowanie produktu marki Henkel, który będzie odpowiadał trendom konsumenckim w roku 2050.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zorganizować się w dwu - lub trzyosobowy zespół, zarejestrować drużynę przez Internet na stronie konkursu i zacząć wspólnie pracować nad koncepcją produktu codziennego użytku marki Henkel, który będzie odpowiadał potrzebom ludzi w 2050 roku.

Henkel zaprasza do przesyłania zgłoszeń wszystkich studentów, mających głowy pełne innowacyjnych pomysłów i chcących przeżyć prawdziwą biznesową przygodę.

Ze wszystkich nadesłanych pomysłów zostanie wybranych 10 najlepszych, których autorzy zostaną zaproszeni do polskiego finału konkursu. Odbędzie się on w marcu 2011 roku. Najlepszy zespół z Polski otrzyma szansę zaprezentowania się na międzynarodowym finale w Berlinie, w kwietniu 2011 roku. Zarówno w finałach krajowych jak i w rywalizacji międzynarodowej studenci otrzymają wsparcie mentorów-menedżerów firmy Henkel.

Członkowie zwycięskiej drużyny otrzymają w nagrodę bilety na podróż dookoła świata oraz vouchery podróżne na kwotę 1000 euro. Trzy najlepsze zespoły będą również mogły wziąć udział w spotkaniu z prezesem zarządu firmy Henkel, Kasperem Rorstedem.

Zgłoszenia są przyjmowane do 13 grudnia 2010 roku.

Dalsze informacje na temat projektu znajdują się pod adresem.

Twoja ocena: Nic Średnia: 1 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego