Google Online Marketing Challenge

Pokaż w kalendarzu: 
0

Biuro Karier uprzejmie informuje, iż kolejna edycja konkursu Google Online Marketing Challenge właśnie się rozpoczęła.

Konkurs Google Online Marketing Challenge to świetne ćwiczenie praktyczne dla studentów reklamy, handlu elektronicznego, zintegrowanej komunikacji marketingowej, systemów informacyjnych, marketingu i nowoczesnych technologii medialnych.

Zespoły studentów dostają możliwość bezpłatnej reklamy w Google AdWords o wartości 200 USD i współpracują z lokalnymi firmami, w celu przygotowania dla nich skutecznych kampanii marketingowych. Studenci opracowują strategię, uruchamiają kampanię, oceniają wyniki i przekazują firmom rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju ich działań marketingowych w internecie. Zespoły przygotowują dwa pisemne raporty i są oceniane przez panel niezależnych nauczycieli akademickich z całego świata.

Zespoły do konkursu Online Challenge zgłasza wykładowca akademicki. Więcej informacji znajduje się na stronie.

Zwycięzcy finału globalnego wraz z wykładowcą wyjadą na tygodniową wycieczkę do San Francisco, gdzie spędzą jeden dzień w biurze Google i spotkają się z zespołem, który stworzył program AdWords.

Zwycięzcy regionalni (regiony: Europa, Bliski Wschód i Afryka; Ameryki; kraje Dalekiego Wschodu) wraz z wykładowcami odbędą jednodniową wizytę w regionalnej siedzibie Google.

Dodatkowe informacje można uzyskać w poniższych publikacjach:

  • Przewodnik dla studentów: zawiera informacje dla uczestników konkursu dotyczące samego konkursu oraz metod tworzenia skutecznych kampanii. Aby pobrać przewodnik dla studentów, należy przejść na stronę .
  • Przewodnik dla profesorów: ten przewodnik dostarczy profesorom informacje na temat konkursu i pomocy studentom w przygotowywaniu skutecznych kampanii AdWords. Zawiera również bardziej szczegółowe informacje na temat przebiegu konkursu. Aby pobrać przewodnik dla profesorów, należy przejść na stronę.

Konkurs trwa do 22 stycznia 2011 roku.

Twoja ocena: Nic Średnia: 1 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego