Biuro Karier uprzejmie informuje, iż kolejna edycja konkursu Google Online Marketing Challenge właśnie się rozpoczęła.
Konkurs Google Online Marketing Challenge to świetne ćwiczenie praktyczne dla studentów reklamy, handlu elektronicznego, zintegrowanej komunikacji marketingowej, systemów informacyjnych, marketingu i nowoczesnych technologii medialnych.
Zespoły studentów dostają możliwość bezpłatnej reklamy w Google AdWords o wartości 200 USD i współpracują z lokalnymi firmami, w celu przygotowania dla nich skutecznych kampanii marketingowych. Studenci opracowują strategię, uruchamiają kampanię, oceniają wyniki i przekazują firmom rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju ich działań marketingowych w internecie. Zespoły przygotowują dwa pisemne raporty i są oceniane przez panel niezależnych nauczycieli akademickich z całego świata.
Zespoły do konkursu Online Challenge zgłasza wykładowca akademicki. Więcej informacji znajduje się na stronie.
Zwycięzcy finału globalnego wraz z wykładowcą wyjadą na tygodniową wycieczkę do San Francisco, gdzie spędzą jeden dzień w biurze Google i spotkają się z zespołem, który stworzył program AdWords.
Zwycięzcy regionalni (regiony: Europa, Bliski Wschód i Afryka; Ameryki; kraje Dalekiego Wschodu) wraz z wykładowcami odbędą jednodniową wizytę w regionalnej siedzibie Google.
Dodatkowe informacje można uzyskać w poniższych publikacjach:
Konkurs trwa do 22 stycznia 2011 roku.